online bestelgemak in je buurt? voor 10:00 besteld vandaag in huis

inloggen

ontdek het gemak van een SPAR account!

Maak boodschappenlijsjes, plaats eerdere bestellingen opnieuw of bestel voor iemand anders.

bekijk de video

of maak een account aan

oordeel geeft voordeel

dinsdag 30 augustus 2016

Waalwijk, 30 augustus 2016 - Van 1 tot en met woensdag 21 september 2016 krijgen klanten van SPAR een gratis huismerkartikel cadeau bij aankoop van een zelfde soort product van een bekend A-merk.

Gedurende de looptijd van 3 weken zijn daarvoor 6 per week verschillende producten geselecteerd. De enige tegenprestatie die SPAR verwacht, is dat klanten hun oordeel geven over het product van het eigen merk. Geven ze hun voorkeur aan het a-merk of aan het eigen merk van SPAR? Op een speciale website kunnen zij hun oordeel vellen. Vorig jaar had SPAR de omruilweek om het huismerk extra onder de aandacht te brengen. In die week konden consumenten lege A-merk verpakkingen gratis omruilen voor een SPAR merk product.

hoe werkt de actie?
Bij aankoop van een actieproduct van een bekend A-merk, ontvangt de consument gratis een zelfde soort artikel van het SPAR huismerk om te proberen. Op de speciale websitepagina www.spar.nl/voordeelweken kan men direct een oordeel vellen over het product.

een ludieke actie van SPAR
Volgens Susanne Kroon, commercieel directeur bij SPAR, gaat het om een ludieke actie. “We willen graag weer onder de aandacht brengen dat kwaliteit echt niet duur hoeft te zijn. Ons huismerk is minstens zo goed en soms zelfs beter dan producten van andere merken. Dit is daarom een goed moment om het eens vrijblijvend te proberen. Dat kan gratis, maar we willen wel graag de mening van onze klanten weten.”

recall SPAR kipfilet 25 gram bekijk hier