SPAR lanceert magazine 'zin in zomer!'

maandag 8 mei 2017

Waalwijk, 8 mei 2017 - SPAR lanceert haar eerste zomermagazine. Met het gratis tijdschrift ‘zin in zomer!’ viert de food retailorganisatie samen met klanten het begin van de zomer. Het 84 pagina’s dikke magazine vol zonnige inspiratie, lekkere recepten en leuke tips en weetjes ligt vanaf week 19 in alle SPAR winkels.

De SPAR organisatie werkt samen met haar ondernemers en leveranciers aan een nog krachtiger merk. Het bedrijf introduceerde eerder dit jaar al een compleet nieuwe huisstijl en slogan, toepasbaar voor alle SPAR formules. De lancering van het magazine ‘zin in zomer!’ sluit hier goed bij aan.

Susanne Kroon, commercieel directeur SPAR: “Het inspirerende magazine zet onze nieuwe uitstraling kracht bij. Bovendien geven we met het blad verder invulling aan de voor SPAR belangrijke voorjaars- en zomerperiode. Tijdens Hemelvaart, Pinksteren en de zomervakantie gaan veel consumenten eropuit in Nederland en komen dan SPAR tegen. En ook thuis krijgen mensen spontaan zin in iets lekkers. Met het magazine laten we zien dat SPAR een goed adres is voor gezond en lekker eten en drinken om samen van te genieten.”

Consumenten vinden bij SPAR alle ingrediënten voor gezellige momenten. Van een lekker vers ontbijtje tot een spontane barbecue of borrel in de tuin met buren, familie en vrienden. Het magazine biedt volop inspiratie, recepten en handige tips. Hierdoor is het een blad om te bewaren en later nog eens door te bladeren. Het magazine ‘zin in zomer!’ is ook online te bekijken via http://folder.spar.nl/zomermagazine-2017/.