online bestelgemak in je buurt? voor 10:00 besteld vandaag in huis

veelgestelde vragen aan SPAR

Hier vind je antwoord op de veelgestelde vragen. Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op, wij beantwoorden met veel plezier al je vragen.

De veelgestelde vragen over online bestelgemak hebben we hier vast een voor een beantwoord. Heb je een algemene vraag over het online bestelgemak van SPAR? Dan kan dat via contact. Let op: heb je een vraag over je online bestelling neem dan contact op met de betreffende SPAR. Je hebt dan direct contact en krijgt snel(ler) een antwoord op je vraag. 

  • bij bestellingen tot € 50,- zijn de bezorgkosten € 4,95
  • bij bestellingen boven de € 50,- worden de boodschappen gratis thuisbezorgd
  • voor bezorgen op de eilanden gelden speciale eilandvoorwaarden, bekijk de winkelspecifieke pagina

Wanneer je de boodschappen voor 10.00 uur bestelt, dan worden de boodschappen nog dezelfde dag na 16.00 uur geleverd. De bezorgtijden variëren per SPAR winkel, de winkel bepaalt namelijk zelf wanneer ze de boodschappen kunnen bezorgen. Zo is het in de ene plaats bijvoorbeeld wél mogelijk om op zondag te laten bezorgen, terwijl dit in een andere plaats niet wenselijk is. In het bestelproces is precies te zien wanneer de boodschappen thuisbezorgd kunnen worden. 

Log in om de bezorgmogelijkheden in jouw buurt te bekijken.

Per dag kun je één van de drie tijdsvakken selecteren:

  1. bezorgblok van 08:00 - 12:00 uur
  2. bezorgblok van 12:00 - 16:00 uur
  3. bezorgblok van 16:00 - 19:00 uur

Voor de meeste winkels geldt voor 10.00 uur besteld, dezelfde dag geleverd.

SPAR bezorgt al in een groot deel van Nederland, van de Waddeneilanden tot Zuid-Limburg. We werken er nog hard aan om in heel Nederland de boodschappen tot in de koelkast te bezorgen. Bekijk hier waar je de boodschappen online kunt bestellen.

 

De boodschappen worden rechtstreeks vanuit de winkel bezorgd, daarom zijn we heel flexibel en we denken graag met je mee. We adviseren je om contact op te nemen met de SPAR waar je je boodschappen bestelt en dit te overleggen met de winkel. 'Nee heb je, ja kun je krijgen!' 

Zoek hier de contactgegevens van de SPAR bij jou in de buurt.

Wanneer je niet thuis bent, dan neemt de bezorger de boodschappen mee terug naar de winkel. Je kunt de boodschappen daar ophalen wanneer het je uitkomt.

Boodschappen bestellen bij SPAR is een fluitje van een cent:

  1. maak een account aan
  2. doe je boodschappen en vul je winkelmand
  3. als je alles hebt klik je rechtsbovenin op de winkelmand 
  4. je geeft aan of je de boodschappen komt ophalen of wilt laten thuisbezorgen
  5. je selecteert het tijdstip dat jou het beste uitkomt en klaar ben je
  6. log in met je gegevens of maak een SPAR account aan
  7. kies je bezorgadres
  8. wanneer je op de button 'bestelling afronden' drukt, heb je je boodschappen bij SPAR besteld
  9. het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat je op de knop 'bestelling afronden' klikt
  10. je ontvangt een orderbevestiging als de bestelling is geplaatst
  11. betalen doe je veilig achteraf met pin, in de winkel of aan de deur

Je gelooft het bijna niet! Er is géén minimum bestelbedrag en bij bestellingen vanaf  € 50,- worden de boodschappen gratis thuisbezorgd. 

Ja, het is echt nodig om een account aan te maken, simpelweg omdat we je gegevens nodig hebben om de bestelling goed af te handelen. Het is misschien een hele geruststelling dat we verder niets met deze gegevens doen. Je hebt trouwens veel voordelen met je account:

  1. je kunt boodschappenlijstjes aanmaken om razendsnel te kunnen bestellen
  2. je hebt inzage in je vorige bestellingen
  3. voorgaande bestellingen kun je met twee drukken op de knop opnieuw bestellen
  4. je kunt je gegevens beheren
  5. je kunt meerdere afleveradressen aanmaken, bijvoorbeeld als je je boodschappen een keer op een ander adres wil laten bezorgen

Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je per email een orderbevestiging. 

Mocht je geen orderbevestiging ontvangen dan adviseren we je het volgende te doen:

  1. ga naar jouw SPAR omgeving
  2. controleer hier of je het juiste emailadres hebt ingevoerd
  3. heb je een verkeerd emailadres ingevoerd, dan zul je een nieuw account moeten aanmaken, dit kun je niet meer veranderen
  4. heb je het juiste emailadres gebruikt, kijk dan hier of je bestelling er staat
  5. staat je bestelling erbij, controleer dan of de orderbevestiging niet in je ongewenste post is beland
  6. staat je bestelling er niet tussen, ga dan opnieuw naar je winkelmandje, dan heb je de bestelling niet goed afgerond
  7. je kunt natuurlijk altijd contact opnemen met de winkel waar je de bestelling hebt geplaatst

Wij bezorgen de boodschappen rechtstreeks vanuit de SPAR bij jou uit de buurt. Iedere SPAR heeft een ander assortiment en er kunnen zelfs kleine prijsverschillen zijn. Zorg er daarom voor dat je altijd de juiste winkel selecteert voor je boodschappen gaat bestellen.

De prijzen op de website zijn gelijk als die in de winkel. Om er zeker van te zijn dat je de juiste prijzen te zien krijgt is het wel van belang dat je het juiste postcodegebied selecteert, dan zie je precies welke boodschappen er beschikbaar zijn en voor welke prijs.

We hebben een beperkte voorraad in onze winkels en we leveren rechtstreeks vanuit onze winkel. We willen natuurlijk dat al onze klanten kunnen profiteren van onze aanbiedingen, daarom hebben we een maximum per online bestelling gesteld.

Je kunt er zeker van dat je altijd de beste kwaliteit en verse producten ontvangt. Je vertrouwde SPAR ondernemer doet de boodschappen namelijk precies zoals je dat zelf ook zou doen. Er wordt goed naar de houdbaarheidsdatum gekeken en groente en fruit zijn echt vers. Voldoende rijp om direct te kunnen eten, maar je kunt de producten ook nog prima enkele dagen in de groentela of op de fruitschaal laten liggen.

Wanneer je op rekening wilt kopen, dan adviseren we je contact op te nemen waar je de boodschappen bestelt. De winkel bepaalt zelf of betaling op rekening mogelijk is.

Je betaalt de boodschappen met PIN aan de deur. Wanneer je de boodschappen in de winkel ophaalt, dan betaal je deze gewoon aan de kassa. Het is niet mogelijk om contant te betalen.

Het is helaas niet mogelijk om de boodschappen met iDEAL te betalen. In de toekomst gaan we deze service wel aanbieden.

We hebben veel lekkere versproducten in ons assortiment, van groente en fruit tot vlees, vis kaas en vleeswaren. De prijs kan afwijken omdat deze weegartikelen vaak niet exact overeenkomen met het gewicht dat je hebt gekozen op de website.

De prijs die zichtbaar is op moment van bestellen is de prijs die je betaalt wanneer de bestelling wordt thuisbezorgd of wanneer je deze komt ophalen in de winkel.

De aanbiedingen zijn niet geldig in onze SPAR winkels op de universiteitsterreinen, SPAR Recreatie winkels in Bakkum, Biddinghuizen, Brouwershaven, Burgh Haamstede, De Cocksdorp (Texel), Den Burg (Texel), Hee (Terschelling), Koudekerke, Ouddorp, St. Maartensvlotbrug, St. Maartenszee, Overveen en Zoutelande. SPAR Express winkels in Geertruidenberg, Den Haag Ypenburg en Amstelveen en in SPAR City winkels in Alkmaar, Amersfoort, Amsterdam; Carolina Macgillavrylaan/Nieuwe Kerkstraat/Rapenburg/Orlyplein/Kinkerstraat, Arnhem; Kleine Oord/Willemsplein, Breda, Den Haag; Bezuidenhoutseweg/korte poten/ /Noordeinde, Eindhoven, Enschede, Gouda, Leeuwarden, Nijmegen, Rotterdam; W. de Withstraat/ Glashaven/Voorschoterlaan/Steve Bikoplaats, Schiedam, Utrecht, Zutphen en Zwolle.

Absoluut! 

Ja, het is echt nodig om een account aan te maken, simpelweg omdat we je gegevens nodig hebben om de bestelling goed af te handelen. Het is misschien een hele geruststelling dat we verder niets met deze gegevens doen. Je hebt trouwens veel voordelen met je account:

  1. je kunt boodschappenlijstjes aanmaken om razendsnel te kunnen bestellen
  2. je hebt inzage in je vorige bestellingen
  3. voorgaande bestellingen kun je met twee drukken op de knop opnieuw bestellen
  4. je kunt je gegevens beheren
  5. je kunt meerdere afleveradressen aanmaken, bijvoorbeeld als je je boodschappen een keer op een ander adres wil laten bezorgen

Boodschappen bestellen bij SPAR is een fluitje van een cent:

  1. doe je boodschappen en vul je winkelmand
  2. als je alles hebt klik je rechtsbovenin op de winkelmand 
  3. je geeft aan of je de boodschappen komt ophalen of wilt laten thuisbezorgen
  4. je selecteert het tijdstip dat jou het beste uitkomt en klaar ben je
  5. log in met je gegevens of maak een SPAR account aan
  6. kies je bezorgadres
  7. wanneer je op de button 'bestelling afronden' drukt, heb je je boodschappen bij SPAR besteld
  8. het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat je op de knop 'bestelling afronden' klikt
  9. je ontvangt een orderbevestiging als de bestelling is geplaatst
  10. betalen doe je veilig achteraf met pin, in de winkel of aan de deur

Ja, je kunt namens een bedrijf een bestelling plaatsen. Deze wordt op dezelfde manier afgehandeld als particuliere bestellingen.

Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je per email een orderbevestiging. 

Mocht je geen orderbevestiging ontvangen dan adviseren we je het volgende te doen:

  1. ga naar jouw SPAR omgeving
  2. controleer hier of je het juiste emailadres hebt ingevoerd
  3. heb je een verkeerd emailadres ingevoerd, dan zul je een nieuw account moeten aanmaken, dit kun je niet meer veranderen
  4. heb je het juiste emailadres gebruikt, kijk dan hier of je bestelling er staat
  5. staat je bestelling erbij, controleer dan of de orderbevestiging niet in je ongewenste post is beland
  6. staat je bestelling er niet tussen, ga dan opnieuw naar je winkelmandje, dan heb je de bestelling niet goed afgerond
  7. je kunt natuurlijk altijd contact opnemen met de winkel waar je de bestelling hebt geplaatst

Je gelooft het bijna niet! Er is géén minimum bestelbedrag en bij bestellingen vanaf  € 50,- worden de boodschappen gratis thuisbezorgd. 

Wanneer je op de button 'bestelling afronden' drukt, heb je je boodschappen bij SPAR besteld en kun je via de webshop je bestelling niet meer wijzigen. Je kunt wel contact opnemen met de winkel waar je je bestelling hebt geplaatst. Je vindt de contactgegevens van de winkel in je orderbevestiging.

Nee, je betaalt pas wanneer je de boodschappen in ontvangst neemt. Wanneer je de boodschappen laat bezorgen betaal je met PIN aan de deur. Als je de boodschappen komt afhalen betaal je aan de kassa in de winkel.

Waarschijnlijk heb je één of meerdere weegartikelen besteld. De prijs kan afwijken omdat weegartikelen vaak niet exact overeenkomen met het gewicht dat je hebt gekozen op de website.

Ja, de prijzen en aanbiedingen in de winkel zijn gelijk aan de prijzen en aanbiedingen op de online omgeving van SPAR.

Ja, de acties van je lokale gelden ook op webwinkel van SPAR.

De prijs op moment van bestellen is de geldige prijs.

Ja, alle aanbiedingen in de folder zijn ook geldig op de website.

Ja, met een online bestelling spaar je ook mee.

Ja, de volgorde van de producten op de boodschappenlijst is de looproute door je lokale SPAR.

Het kan zijn dat je een klacht hebt over SPAR. Dit vinden we uiteraard erg vervelend, service staat bij ons hoog in het vaandel. Daarom willen we je klacht graag naar alle tevredenheid oplossen. Bekijk hier hoe je een klacht kunt indienen.

Bij SPAR garanderen we kwaliteit. Heeft een artikel toch een kwaliteitsafwijking, neem dan contact met ons op of ga naar de winkel van aankoop om het artikel om te ruilen voor een nieuw exemplaar. Neem wel even je kassabon mee naar de winkel.