Ken jij de SPAR academie en ons cursusaanbod? Kom meer te weten door naar beneden te scrollen! Wellicht zijn er een aantal cursussen of modules die heel goed aansluiten bij jou. Bespreek het samen met je ondernemer.
Wij bieden voor de SPAR buurt, SPAR city en SPAR express een introductiemodule aan voor alle medewerkers. Met deze modules, die volledig via e-learning (digitaal) worden aangeboden, word je in ruim een uur tijd meegenomen door de totale SPAR organisatie. Hierdoor weet je snel waar SPAR voor staat, wat er verwacht wordt en ook wat je van SPAR kan verwachten.
Het introductieprogramma voor SPAR buurt bestaat uit 3 hoofdstukken. Het hart van de formule van SPAR is dat we een winkel voor ‘dagelijks gemak’ willen zijn. Je vindt het bij SPAR! Daarnaast maak je in deze module kennis met de klanten van SPAR en hoe je die kunt helpen door betrokken te zijn. Het laatste hoofdstuk heeft de focus op de organisatie, neem een kijkje in Waalwijk, waar het hoofdkantoor van SPAR gevestigd is
5 hoofdstukken zullen er aan bod komen in het introductieprogramma van SPAR city. Je krijgt informatie over het hoofdkantoor van SPAR. Vervolgens wordt er meer verteld over het hart van de formule en de rol bij SPAR city. Betrokkenheid zit in onze genen en daarom is het erg belangrijk om gastvrij te zijn. Het laatste hoofdstuk heeft de focus op het assortiment en het vers bereiden van de producten die klanten direct kunnen nuttigen.
In deze introductiecursus nemen we je mee in de wereld van SPAR express. Je komt te weten waarom wij tot de meest klantvriendelijke winkels van Nederland behoren. Je leert meer over de unieke wijze waarop SPAR express betrokken is in de omgeving. Je komt te weten wat het inhoudt om onze klanten elke dag weer een topervaring te bezorgen en je ontdekt hoe onze ondernemers en medewerkers elke dag weer gaan voor het beste resultaat. Én wat we daarin van je jouw verwachten.
De modules zijn gemaakt voor nieuwe collega’s. Maar ook voor ervaren medewerkers in het een uitstekend hulpmiddel om nog meer over SPAR te weten te komen! Wil je meer weten of deelnemen aan een van de introductiemodules die we aanbieden. Bespreek dit dan samen met je ondernemer.
Om een optimale veiligheid te bieden, biedt SPAR de training 'Overval/Winkeldiefstal preventie en omgaan met agressie' aan. Het doel van deze training is inzicht krijgen, vaardigheden oefenen en zelfvertrouwen vergroten door rollenspellen met professionele acteurs. Het preventief optreden in de praktijk wordt uitgelegd aan de hand van het G.O.A.L.-principe. Dit principe bestaat uit gesprekstechnieken, opbouw, aansluiten en loslaten. Na deze trainingen kun je winkeldieven herkennen en aanspreken op hun gedrag. Het G.O.A.L-principe toepassen, effectief omgaan met ongewenst gedrag en goed reageren op agressie en geweld.
Naast alles wat je hier hebt kunnen lezen bieden we nog veel meer modules voor ondernemers en medewerkers. Een vulinstructie, een kassa training, drogisterij opleiding, sociale hygiene of fraude preventie. Het aanbod is gevarieerd, en voor zowel nieuwe ondernemers en medewerkers als voor diegenen die al langer bij SPAR werken. Je kunt tenslotte altijd werken aan je eigen ontwikkeling, en het verbeteren van jouw SPAR! Kijk voor meer informatie op https://spar.topdesk.net/tas/public/login/form.
Kijk gerust eens verder en vraag andere ondernemers wat de ervaringen zijn. Kom je graag met iemand in contact die je meer kan vertellen over de inhoud van de module, of ben je nieuwsgierig naar de ervaring van iemand die zelf een opleiding heeft doorlopen? Stuur een mailtje naar de SPAR academie en we helpen je graag verder!
WEB01-SPAR-PU