SPAR mag zich Top Employer noemen

donderdag 20 januari 2022

Waalwijk, 20 januari 2022 - SPAR is benoemd tot Top Employer Nederland 2022. Dit is een internationaal erkende onderscheiding die jaarlijks wordt uitgereikt door het Top Employers Institute dat organisaties wereldwijd certificeert. Met deze benoeming onderstreept SPAR goed werkgeverschap en kwalitatief HR-management.

SPAR geeft veel aandacht aan leiderschap, vitaliteit en ontwikkeling in de breedste zin van het woord; ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, de ontwikkeling van de organisatie en de ontwikkeling van de business.

Met dit internationale best practices onderzoek wilden wij ons laten uitdagen en inzicht krijgen op welke aspecten wij ons nog kunnen verbeteren. Want als werkgever willen wij onze medewerkers maximaal faciliteren en inspireren het beste uit zichzelf te halen.”, aldus Marie-José Rutten, directeur HR & organisatie ontwikkeling van SPAR.

Het Top Employers Institute voert een audit uit op zo’n 400 HR-criteria, die worden gemeten en vergeleken op basis van een internationale standaard. Alleen bedrijven die tijdens de audit op de verschillende onderdelen de vereiste score van ‘uitmuntend’ halen, worden uiteindelijk gecertificeerd en benoemd.

CEO John van der Ent van SPAR Holding zegt “super trots” te zijn op de onderscheiding. “Dit is het resultaat van jarenlang consequent HR-beleid op het allerhoogste niveau. De benoeming past ook precies binnen onze kernwaarden, namelijk dat we betrokken, verrassend, flexibel en slagvaardig zijn. Een geweldig begin van het jaar waarin we vieren dat SPAR 90 jaar bestaat.’ aldus de SPAR-topman

nieuwe terugroepacties | SPAR palingworst