online bestelgemak in je buurt? voor 10:00 besteld vandaag in huis

boodschappen bestellen van elke plek

Met zware tassen sjouwen? Niet nodig. Bestel eenvoudig online je boodschappen bij je eigen SPAR winkel of bijvoorbeeld bij een SPAR winkel in de buurt van het werk. Je kunt de bestelde boodschappen laten (thuis)bezorgen of zelf ophalen in de winkel. Lekker makkelijk!

verse producten rechtstreeks uit de winkel

Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie

SPAR online bestelgemak

Vandaag besteld is bij SPAR vandaag bezorgd en er is géén minimum bestelwaarde. Je kan je boodschappen laten thuisbezorgen voor €4,95 en vanaf €50,- bezorgen we gratis waar en wanneer je wilt. Je kan natuurlijk ook altijd gratis de boodschappen ophalen in de winkel. Je betaalt altijd achteraf in de winkel of aan de deur (PIN of contant) en de prijzen die in de winkel gelden, gelden natuurlijk ook online.

vandaag besteld, vandaag bezorgd

Bestel je je boodschappen bij SPAR, dan komt jouw SPAR winkel uit de buurt de boodschappen bij je bezorgen. Bestel je vandaag voor 10:00 uur, dan bezorgen we dezelfde dag. Je kan natuurlijk ook voor een familielid, vriend(in) of goede buur boodschappen bestellen. Bestel je voor een familielid, vriend(in) of voor een goede buur? In je persoonlijke account kun je namelijk meerdere bezorgadressen invoeren.

ophalen in de winkel

Vanuit je werk snel je bestelde boodschappen ophalen in de winkel? Dat kan! Bestel je boodschappen voor 10:00 uur online, kies je ophaal moment en de boodschappen worden voor je klaargezet. Ook voor bedrijven is SPAR Online "bestelgemak" ideaal. Moeiteloos een verse bedrijfslunch op tafel? Drankjes en snacks voor de vrijdagmiddagborrel? De dagelijkse boodschappen voor kinderdagverblijven en zorginstellingen vind je bij SPAR!

veelgestelde vragen

De veelgestelde vragen over online bestelgemak hebben we hier vast voor een beantwoord. Heb je een algemene vraag over het online bestelgemak van SPAR? Dan kan dat via contact. Let op: heb je een vraag over je online bestelling neem dan contact op met de betreffende buurtwinkel. Je hebt dan direct contact en krijgt snel(ler) een antwoord op je vraag. 

Ja, het is echt nodig om een account aan te maken, simpelweg omdat we je gegevens nodig hebben om de bestelling goed af te handelen. Het is misschien een hele geruststelling dat we verder niets met deze gegevens doen. Je hebt trouwens veel voordelen met je account:

  1. je kunt boodschappenlijstjes aanmaken om razendsnel te kunnen bestellen
  2. je hebt inzage in je vorige bestellingen
  3. voorgaande bestellingen kun je met twee drukken op de knop opnieuw bestellen
  4. je kunt je gegevens beheren
  5. je kunt meerdere afleveradressen aanmaken, bijvoorbeeld als je je boodschappen een keer op een ander adres wil laten bezorgen

Boodschappen bestellen bij SPAR is een fluitje van een cent:

  1. doe je boodschappen en vul je winkelmand
  2. als je alles hebt klik je rechtsbovenin op de winkelmand 
  3. je geeft aan of je de boodschappen komt ophalen of wilt laten thuisbezorgen
  4. je selecteert het tijdstip dat jou het beste uitkomt en klaar ben je
  5. log in met je gegevens of maak een SPAR account aan
  6. kies je bezorgadres
  7. wanneer je op de button 'bestelling afronden' drukt, heb je je boodschappen bij SPAR besteld
  8. het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat je op de knop 'bestelling afronden' klikt
  9. je ontvangt een orderbevestiging als de bestelling is geplaatst
  10. betalen doe je veilig achteraf met pin, in de winkel of aan de deur

Ja, je kunt namens een bedrijf een bestelling plaatsen. Deze wordt op dezelfde manier afgehandeld als particuliere bestellingen.

Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je per email een orderbevestiging. 

Mocht je geen orderbevestiging ontvangen dan adviseren we je het volgende te doen:

  1. ga naar jouw SPAR omgeving
  2. controleer hier of je het juiste emailadres hebt ingevoerd
  3. heb je een verkeerd emailadres ingevoerd, dan zul je een nieuw account moeten aanmaken, dit kun je niet meer veranderen
  4. heb je het juiste emailadres gebruikt, kijk dan hier of je bestelling er staat
  5. staat je bestelling erbij, controleer dan of de orderbevestiging niet in je ongewenste post is beland
  6. staat je bestelling er niet tussen, ga dan opnieuw naar je winkelmandje, dan heb je de bestelling niet goed afgerond
  7. je kunt natuurlijk altijd contact opnemen met de winkel waar je de bestelling hebt geplaatst

Je gelooft het bijna niet! Er is géén minimum bestelbedrag en bij bestellingen vanaf  € 50,- worden de boodschappen gratis thuisbezorgd. 

Wanneer je op de button 'bestelling afronden' drukt, heb je je boodschappen bij SPAR besteld en kun je via de webshop je bestelling niet meer wijzigen. Je kunt wel contact opnemen met de winkel waar je je bestelling hebt geplaatst. Je vindt de contactgegevens van de winkel in je orderbevestiging.

Nee, je betaalt pas wanneer je de boodschappen in ontvangst neemt. Wanneer je de boodschappen laat bezorgen betaal je met PIN aan de deur. Als je de boodschappen komt afhalen betaal je aan de kassa in de winkel.

Waarschijnlijk heb je één of meerdere weegartikelen besteld. De prijs kan afwijken omdat weegartikelen vaak niet exact overeenkomen met het gewicht dat je hebt gekozen op de website.

Ja, de prijzen en aanbiedingen in de winkel zijn gelijk aan de prijzen en aanbiedingen op de online omgeving van SPAR.

Ja, de acties van je lokale gelden ook op webwinkel van SPAR.

De prijs op moment van bestellen is de geldige prijs.

Ja, alle aanbiedingen in de folder zijn ook geldig op de website.

Ja, met een online bestelling spaar je ook mee.

Ja, de volgorde van de producten op de boodschappenlijst is de looproute door je lokale SPAR.