SPAR Middelburg in nieuw jasje

maandag 14 juni 2021

Waalwijk, 14 juni 2021 - Op 17 juni openen Cor en Lydia Beeke de vernieuwde SPAR aan het Westerscheldeplein in Middelburg.

In 1998 startten ze hun onderneming in de wijk Stromenwijk en in 2012 vond er een relocatie plaats. Dit gebeurde gelijktijdig  toen heel het centrum in de Stromenwijk werd aangepast en gemoderniseerd. Wederom na bijna 10 jaar gaan ze verder, en investeren ze opnieuw in hun toekomst en die van de leefbaarheid in de wijk.

De winkel wordt aangepast aan de laatste moderne ontwikkelingen waar de hedendaagse klant om vraagt. Met name de vers-presentatie zal een prominente en dominantere plaats in de SPAR winkel gaan krijgen. Daarnaast zal er een groot assortiment voor de snelle en kant-en-klare maaltijd worden toegevoegd. Denk hierbij aan belegde broodjes vers gemaakte salades, pizza’s, en smoothies. De winkel wordt tevens voorzien van een slijterij.

Een complete gemakswinkel, maar nu nog uitgebreider. Want in de afgelopen jaren konden klanten ook al bij SPAR Middelburg terecht als afhaalpunt voor medicijnen, een pakketpunt voor UPS en hebben ze de verkoop van bloemen opgepakt toen de bloemist ermee stopte.

'Alles zelf doen is optellen, samenwerken is vermenigvuldigen', is het motto van Cor en Lydia Beeke.

De SPAR van de familie Beeke wordt dus echt de gemakswinkel voor de hele buurt met een compleet, vers en lekker assortiment.