3 minuten GRATIS online winkelen bij SPAR

vrijdag 2 oktober 2015

Waalwijk, 2 oktober 2015 - Om te vieren dat inmiddels al 120 SPAR winkels deelnemen aan SPAR Online loopt er bij SPAR een unieke actie. Door een online bestelling te plaatsen (via www.spar.nl/onlineboodschappen) maakt de klant kans op 3 minuten GRATIS online winkelen. Er geldt geen minimaal bestedingsbedrag.

Via de SPAR online bestelservice bieden SPAR winkels, verdeeld over heel Nederland, de mogelijkheid om online boodschappen te bestellen. Vrijwel alle artikelen uit de winkel zijn ook online en tegen dezelfde prijs beschikbaar. Lekker makkelijk dus!

Consumenten, maar ook bijvoorbeeld instellingen, bedrijven, verenigingen en scholen kunnen de bestelde boodschappen laten bezorgen of in de winkel afhalen. Afhalen kost niets extra en al vanaf
€ 50,00 wordt de bestelling gratis bezorgd. Vandaag besteld, is morgen in huis!

Ook met SPAR Online blijft de betrokkenheid met de lokale ondernemer behouden. De SPAR ondernemer en zijn of haar team staat centraal in de buurt en heeft een eigen homepage. SPAR Online is dus eigenlijk de online variant van elke SPAR (buurt-)winkel.

“We hopen dat er veel reacties komen op www.spar.nl/onlineboodschappen en dat we met deze bijzondere actie weer nieuwe klanten kunnen overtuigen van het gemak van een SPAR in de buurt”, aldus Susanne Kroon, commercieel directeur SPAR.