commercieel directeur Susanne Kroon vertrekt bij SPAR

woensdag 20 maart 2019

Waalwijk, 20 maart 2019 - Sinds 2012 was Kroon bij de SPAR eindverantwoordelijk voor het commerciële team. De formule van het merk SPAR is vernieuwd, het aantal vestigingen breidt zich verder uit en het merk is sterker dan ooit met behoud van de verbinding waar SPAR van oudsher voor staat. Inmiddels is SPAR in heel Nederland te vinden in vijf verschijningsvormen voor dagelijks gemak: buurt, city, express (winkels bij tankstations), enjoy (vakantiewinkels) en university (winkels op of in de buurt van universiteitscampussen).

CEO John van der Ent: “Susanne heeft als statutair directeur met haar team een fantastische prestatie geleverd met de herpositionering van SPAR. SPAR is omgebouwd van een verzameling van de bekende buurtwinkels naar meer dan 350 winkels voor dagelijks gemak, op de mooiste locaties van Nederland. Het is nu aan anderen om de volgende fase vorm te geven. Wij zijn blij dat wij samen met Susanne op zoek gaan naar een opvolger, om de overdracht vorm te geven.”

Susanne Kroon: ‘SPAR is kerngezond. Steviger dan ooit omarmen we onze klanten en beter dan ooit werken we samen met onze leveranciers. Daarbij laten we kwaliteit, service en klantvriendelijkheid altijd de boventoon voeren. Ik ben er trots op dat ik zeven jaar heb kunnen meewerken aan de groei van dit mooie bedrijf. Nu is voor mij het moment aangebroken om afscheid te nemen van SPAR en een volgende uitdaging aan te gaan. Tot 30 juni blijf ik mij samen met alle collega’s en ondernemers inzetten voor een nog sterker SPAR. Wat ik daarna ga doen, laat ik later weten. Het is mij een groot genoegen om hier met alle SPAR-partners een steentje aan te hebben bijgedragen.”