dierenfreaks veteren beter bij SPAR

donderdag 21 april 2016

Waalwijk, 21 april 2016 - Dierenfreaks en liefhebbers komen vanaf donderdag 21 april t/m woensdag 18 mei aan hun trekken bij SPAR. Bij besteding vanaf € 15* aan boodschappen ontvangen klanten een setje kleurrijke dierenveters. Er zijn er in totaal acht verschillende varianten.

Daarnaast organiseert de buurtsupermarkt rond de dierenveters een wedstrijd op Facebook met als hoofdprijs een wildcamp-overnachting in het nieuwe WILDLANDS Adventure Zoo Emmen. De winnaar maakt kans op een wereldexpeditie in één dag en ontmoet echte wilde dieren.

National Geographic Junior
Ieder setje dierenveters bevat een paar veters en een kaartje. Op dit kaartje staat een weetje over het desbetreffende dier. De volgende acht dierenveters kunnen worden gespaard: tijger, Picasso doktersvis, rode rattenslang, giraf, jaguar, zebra, krokodil en pauw. Als speciale introductie ontvangen klanten bij een besteding vanaf € 25*aan boodschappen ook een gratis National Geographic Junior magazine met daarin een gratis setje dierenveters. Dit betreft een gelimiteerde uitgave. Op de achterpagina van dit National Geographic Junior magazine wordt verwezen naar de SPAR veterwedstrijd op Facebook.

Veterwedstrijd
Met de gespaarde dierenveters zijn heel veel leuke dingen te doen. Mariëlle Witjes, marketingmanager bij SPAR licht toe: “Je kunt er bijvoorbeeld een armband van maken of er het stuur van je fiets mee versieren. Je kunt ze natuurlijk ook gewoon in je sneakers doen. SPAR wil graag weten wat kinderen met hun dierenveters doen.” Klanten kunnen een foto van een origineel, leuk, creatief of grappig veteridee posten op www.facebook.com/SPARnl of de foto mailen naar dierenveters@despar.nl.

Hoofdprijs
Witjes: “Er is een mooie hoofdprijs te verdienen: een wildcamp-overnachting in WILDLANDS Adventure Zoo Emmen. De winnaar maakt dan een wereldexpeditie in één dag en ontmoet echte wilde dieren. ’s Nachts blijft de winnaar er ook slapen. Naast deze spannende hoofdprijs zijn er ook nog entreekaarten voor het park winnen.”