nieuwe directeur SPAR Participaties

vrijdag 12 augustus 2016

Waalwijk, 12 augustus 2016 - Jan Kooiker is door het Bestuur van de SPAR Detaillistencoöperatie B.V. aangesteld als directeur SPAR Participaties BV. SPAR Participaties BV is voor 10% aandeelhouder in SPAR Holding B.V. De overige aandeelhouders – Plus Holding B.V. en Emté Franchise B.V. – hebben elk 45% van de aandelen.

directeur SPAR Participaties BV
De directeur van SPAR Participaties BV neemt deel aan de aandeelhoudersvergaderingen van SPAR Holding en algemene ledenvergadering (en) van de SPAR Detaillistencoöperatie. Hij voert overleg met de betrokken partijen en ziet toe op de administratie rondom de aandelen van de SPAR detaillisten.

Jan Kooiker
Met Jan Kooiker hebben de SPAR detaillisten een vertegenwoordiger in SPAR Nederland met een uitgebreide en gevarieerde staat van dienst. De carrière van de heer Kooiker kenmerkt zich door een combinatie van financiële en commerciële ervaring in bedrijfsleven en retail en bestuurlijke ervaring bij overheidsorganisaties.