opening compleet nieuwe SPAR City in Breda

maandag 15 augustus 2016

Breda, 15 augustus 2016 - De Willemstraat is de aanloopstraat voor alle wandel- en fietsverkeer tussen het station en de binnenstad van Breda. Het gebied rondom station Breda is recent volledig op de schop gegaan en wordt begin september officieel geopend door staatssecretaris Sharon Dijksma.

Los van de vele passanten (studenten, in de stad werkende mensen en “shoppers”), wonen er ruim 2000 mensen in de stationsbuurt en zullen er in komende jaren zo’n 500 woningen worden gebouwd.

ondernemer
Djordy de Nooijer is een jonge, doelbewust en gedreven ondernemer. Naast werkzaam te zijn geweest in het bedrijf van zijn vader (Eismann diepvries thuisdienst), heeft hij als teamleider in een grote supermarkt in Etten-Leur ervaring opgedaan. Djordy heeft er zin in als zelfstandig ondernemer een eigen winkel te gaan exploiteren.

rol van SPAR City Breda
SPAR City Breda zal inspelen op de behoefte van de consument ter plaatse. Daarbij moet worden gedacht aan een snel ontbijt in de ochtend, een lekker tussendoortje, een gezonde lunch en aan alles voor de kleine boodschappentrip. Een compleet assortiment met veel gemakkelijk en snel klaar aanbod. Ook in deze winkel zullen de inmiddels bekende – meal deals – niet ontbreken.