opening vernieuwde SPAR winkels

zondag 24 januari 2016

Waalwijk, 24 januari 2016 - Ook in 2017 zet SPAR haar moderniseringsslag in haar winkels door. Dit jaar wil SPAR in totaal 50 winkels verbouwen.

SPAR City Amsterdam compleet vernieuwd
Na een grondige verbouwing heropent SPAR City in de Nieuwe Kerkstraat 65 in Amsterdam haar deuren. De vernieuwde SPAR opent op donderdag 26 januari. Dinsdag 10 januari werd de winkel gesloten en werd gestart met een grondige verbouwing, waarbij de verouderde winkel in twee weken tijd volledig nieuw is neergezet. De winkel, van jonge ondernemer Barry van Kempen en zijn broer Ronnie, heeft dan een nieuwe, frisse en moderne uitstraling gekregen, waar gemak voor de passerende klant voorop staat. Op dit moment heeft SPAR in Nederland al 30 City winkels. In Amsterdam staat de teller op 6. Voor 2017 verwacht SPAR minimaal 20 City winkels toe te voegen.

Attent wordt SPAR Hindeloopen
Op donderdag 26 januari opent SPAR Sikkes in Hindeloopen haar deuren. De Attent-winkel aan De Tuinen 31 sloot onlangs haar deuren voor een verbouwing en is gemoderniseerd naar een mooie SPAR 3.0 winkel. Er is hard gewerkt en het resultaat mag gezien worden. Het is een frisse, moderne winkel met een prachtige bakkerij afdeling.. Met de nieuwe winkel biedt SPAR Sikkes haar klanten een ruime keuze in vers, optimale service en gemak. Ook is er een slijterij en een PostNL servicepunt in de winkel voorhanden.

SPAR Leuth
Ook SPAR Leuth van ondernemer Johan Looijschelder onderging een metamorfose. Het is, net als SPAR Hindeloopen, een frisse moderne buurtwinkel geworden met een ruim assortiment, een prachtige brood afdeling en PostNL service. Vanaf 2 februari zijn klanten weer van harte welkom in de gemoderniseerde buurtwinkel aan het Kerkplein 9.

dagelijks gemak
De SPAR zal naast de dagelijkse boodschappen ook de  gebruikelijke SPAR-eigen gemaks elementen bieden zoals bijv. de online bestelservice. Natuurlijk zorgt SPAR er verder voor dat de boodschappen desgewenst worden thuisbezorgd.