PostNL en SPAR gaan samenwerking aan

maandag 26 november 2018

Waalwijk, 26 november 2018 - Op maandag 26 november hebben 5 SPAR express winkels hun dienstverlening uitgebreid met een pakket- en briefautomaat van PostNL. Met de pakket- en briefautomaat kunnen consumenten 7 dagen per week, 24 uur per dag pakketten versturen en ontvangen. Zonder tussenkomst van anderen! Met deze 5 nieuwe automaten willen PostNL en SPAR extra service toevoegen voor hun klanten

Unieke locaties
De pakket- en briefautomaten staan bij 5 SPAR express winkels die zijn gevestigd bij een Texaco-tankstation, op de volgende locaties:

Ypenburg                     Brasserskade 225         2497 NX  Den Haag
Tilburg-West                 Ringbaan West 365      5037 PE  Tilburg
Hardinxveld                  Den Bout 1                   3371 GX  Hardinxveld-Giessendam
Geertruidenberg            Centraleweg 2              4931 NB  Geertruidenberg
Almere                         Koningsbeltweg 1         1329 AA  Almere

Bijzonder: de pakket- en briefautomaat in Hardinxveld-Giessendam bevindt zich bij een SPAR express winkel langs snelweg A15.

Gemak en bereikbaarheid
‘Met deze 5 pakket- en briefautomaten zetten we een volgende, innovatieve stap in de proef met de automaat’, vertelt Jean-Luc Otten, Business Development Manager bij PostNL. ‘Het zijn de eerste pakket- en briefautomaten pal naast tankstations. En een van de automaten staat zelfs naast een Texaco langs de snelweg. We zijn heel benieuwd naar de manier waarop consumenten deze automaten gaan gebruiken.’

Marian Gerritsma, Groep Category Manager SPAR Nederland: ‘SPAR is dé winkel voor dagelijks gemak voor al haar klanten. Door deze samenwerking met PostNL maken we het voor onze klanten nog eenvoudiger om pakketjes te versturen of te ontvangen. Op locaties die ook nog eens goed bereikbaar zijn.’

Pakket- en briefautomaat
De pakket- en briefautomaat bestaat uit een brievenbus met twee openingen en meerdere pakketkluizen. De automaat is geschikt om pakketten te versturen en te ontvangen, op een door de consument zelfgekozen moment. PostNL blijft zijn netwerk uitbreiden op basis van de wensen van zakelijke klanten en consumenten, en daar horen ook deze automaten bij. Inmiddels staan er ruim 60 pakket- en briefautomaten in Nederland. Zie postnl.nl/pba voor meer informatie.