SPAR buurtwinkels Westkapelle en Ballum in een nieuw jasje

donderdag 2 februari 2017

Waalwijk, 2 februari 2017 - Op donderdag 9 februari heropenen de buurtwinkels van SPAR in Westkapelle en Ballum. De vernieuwde buurtwinkels krijgen na de ombouw een mooie, frisse en moderne uitstraling.

SPAR Westkapelle
De SPAR buurtwinkel van ondernemer Joop Kesselaar aan de Koestraat 14 in Westkapelle sloot recentelijk haar deuren om de winkel te vernieuwen tot een mooie buurtwinkel 3.0. Joop Kesselaar heeft de SPAR in Westkapelle in oktober 2016 overgenomen van Jaap Minderhoud. Na eerst de winkel en haar klanten goed in beeld te hebben, is het nu tijd voor de verbouwing. Net voor het seizoen waarin ook veel toeristen in de winkel komen.
Er is hard gewerkt en het resultaat mag gezien worden. Het is een frisse, moderne winkel met een prachtige bakkerij afdeling geworden. Daarnaast heeft SPAR Westkapelle een slijterij en PostNL servicepunt. Met deze verbouwing voldoet SPAR Westkapelle aan de nieuwste normen, waarbij gemak voor de klant voorop staat.

SPAR Ballum
Ook de SPAR in Ballum op Ameland heeft een totale metamorfose ondergaan. De winkel van familie Manje ging volledig op de schop, waarbij onder andere de gehele vloer werd vervangen en zijn allerlei nieuwe SPAR-formule elementen  toegevoegd. Ook is de “standaard” winkelrouting vervangen door  een “momenten”-indeling, zoals boodschappen voor ontbijt, lunch, tussendoor en avond. Kortom alles wat je mag verwachten in een moderne SPAR winkel op Ameland. De familie Manje exploiteert de SPAR winkel al enkele generaties. Deze moderne winkel, net verbouwd voor het toeristische zomerseizoen, maakt SPAR Ballum klaar voor de toekomst.

dagelijks gemak
De SPAR zal naast de dagelijkse boodschappen ook de  gebruikelijke SPAR-eigen gemaks elementen bieden zoals bijv. de online bestel en maaltijdservice. Natuurlijk zorgt SPAR er verder voor dat de boodschappen desgewenst worden thuisbezorgd. De officiële opening van beide winkels vindt plaats op woensdag 8 februari. Klanten zijn op donderdag 9 februari vanaf 08.00 uur van harte welkom bij de SPAR in Westkapelle en Ballum.