SPAR city aan Willemsplein in Arnhem verbouwd

donderdag 15 april 2021

Waalwijk, 15 april 2021 - SPAR city van Luke van Gelder aan het Willemsplein in Arnhem heeft de afgelopen periode een enorme verbouwing ondergaan. De winkel heeft een volledig nieuw aangezicht en pui en nog meer focus op foodservice dan voorheen en er is een apart zelfscanplein gerealiseerd.

Naast het reguliere foodassortiment zet SPAR groot in op foodservice en de daarbij behorende hospitality beleving voor haar gasten. In de shop-in-shop van The Tosti Club zijn vanaf 16 april 2021 de echte tosti’s van The Tosti Club verkrijgbaar net als nu al bij de tweede winkel van deze vooruitstrevende ondernemer, aan de Koningstraat in Arnhem. Maar uiteraard is er ook altijd nog het vertrouwde vers belegde broodje, de verse salades en smoothies, nuttigen of on the go mee te nemen.

Luke van Gelder: “Jullie snappen natuurlijk wel dat ik na 1,5 jaar verbouwen enorm veel zin heb om onze klanten te verwelkomen in een hun vertrouwde winkel, maar met een totaal nieuwe uitstraling!”.

Hiermee komt de herontwikkeling van het stationsgebied rondom de SPAR winkel eindelijk in een afrondende fase. Niet alleen het pand van de SPAR city, maar het gehele gebouw heeft een enorme metamorfose ondergaan en is weer klaar voor de toekomst. De gedateerde koof aan de winkel is verwijderd en het geheel heeft een zeer moderne en frisse aanblik gekregen. Boven de winkel zijn appartementen gerealiseerd en naast het pand is een Ibis Styles Hotel, voorzien van 120 kamer en 30 short stay units geopend.