SPAR Giessen-Rijswijk gaat verhuizen

vrijdag 25 juni 2021

Waalwijk, 25 juni 2021 - Op 26 juni om 15.00 uur sluit SPAR Giessen-Rijswijk aan de Dorpsstraat haar deuren. De dorpen zullen het dan anderhalve week zonder SPAR moeten doen vanwege de verhuizing. Vanaf donderdag 8 juli zijn de klanten van harte welkom in de nieuwe SPAR van Dinand Kraaij op het Parelplein in Giessen-Rijswijk, waar hij als eerste van dit complex de winkel zal openen.

In de nieuwe SPAR gemakswinkel krijgt foodservice een grotere rol en kunnen klanten terecht voor vers belegde broodjes, verse pizza’s & salades, smoothies en yoghurtjes.

Uiteraard blijft bakker Van der Grijn brood en banket leveren in de nieuwe winkel. Voor de slijterij, post.nl, geldautomaat, ophalen recepten apotheek kunnen de klanten hier straks ook weer terecht. Uiteraard behoort bezorgen nog steeds tot een van de services die Dinand Kraaij biedt.

Kraaij startte ca. 5 jaar geleden als SPAR ondernemer in Giessen-Rijswijk. Kraaij: “We kijken met ons team erg uit naar de nieuwe winkel. Een prachtige locatie, die dankzij de visie van Stichting Een Giessen-Rijswijk een schitterend centrum van Giessen-Rijswijk wordt. En waar we door het toevoegen van een module foodservice nog meer gaan inspelen op gemak voor de klant. En uiteraard met dezelfde service en vriendelijkheid weer voor iedereen klaar zullen staan”.