online bestelgemak in je buurt? voor 10:00 besteld vandaag in huis


SPAR huismerk valt twee keer in de prijzen

woensdag 6 juni 2018

Waalwijk, 6 juni 2018 - Afgelopen week is SPAR met twee huismerk-producten in de prijzen gevallen. Private Label Manufacturers Association -een internationale organisatie die in 1979 werd opgericht ter bevordering van huismerken- organiseert ieder jaar de PLMA Salute to Excellence Awards, waarbij producten gewaardeerd worden op basis van hun innovatie en kwaliteit. SPAR Ketchup en SPAR rauwkostsalade quinoa amandel vielen hierbij in de prijzen.

SPAR Ketchup
In de categorie ‘condiments’ is de tomaten ketchup in de prijzen gevallen. De ketchup heeft de prijs niet alleen te danken aan kwaliteit en smaak, maar ook vanwege de herkomst en productie van het product.

De ketchup wordt gemaakt bij sociaal maatschappelijke Kwekerij Osdorp in Amsterdam door mensen die aan leuke en zinvolle dagbesteding doen. Daarbij worden de tomaten geteeld op een duurzame wijze, volgens Milieukeur. Om verspilling tegen te gaan wordt er op locatie zoveel mogelijk geproduceerd op momenten dat er een overschot is aan tomaten. Behalve het kroontje, wordt de hele tomaat gebruikt. Daarom zie je de zaden en schillen in de ketchup. Door 100% natuurlijke ingrediënten heeft de SPAR ketchup een heerlijk en eerlijke smaak.

SPAR rauwkostsalade quinoa amandel
De rauwkostsalade quinoa amandel heeft een prijs gewonnen in de categorie ‘on the go convenience’. Een kwalitatief en lekker product dat inspeelt op de behoefte naar gemak en past bij een gezonde levensstijl. Het is dus niet voor niets dat SPAR dit product ‘held van SPAR’ noemt.  

SPAR wil met het huismerk steeds meer inspelen op het gemak van de consument en de één- of tweepersoons huishoudens. De rauwkostsalade quinoa amandel is hier een voorbeeld van. Naast de quinoa amandel salade heeft SPAR een reeks aan diverse maaltijd-, lunch- en fruitsalades. Deze producten zijn in alle formats van SPAR terug te vinden, maar met name in SPAR city en SPAR express.