SPAR lanceert opnieuw 30 webwinkels

donderdag 14 juli 2016

Waalwijk, 14 juli 2016 - SPAR brengt met deze service het gemak nog dichter bij de klant. Het aanbieden van deze Online service sluit naadloos aan bij de ambitie van SPAR om de winkel voor dagelijks gemak te zijn. De relevantie van een SPAR winkel in de buurt neemt toe.

Naast de dagelijkse boodschappen zorgen de zelfzorg medicijnen, de stomerij service en de Eet Smakelijk! maaltijdservice ervoor dat consumenten hun dorp of buurt niet meer uit hoeven. SPAR streeft ernaar dat aan het einde van het jaar alle winkels de Online bestelservice aanbieden.

same day delivery
Klanten die voor 10:00 uur ´s ochtend boodschappen bestellen, kunnen de boodschappen na 16:00 uur geleverd krijgen. SPAR is momenteel de enige Nederlandse foodretailer die deze service op zo’n brede schaal aanbiedt. Aan de service zijn geen extra kosten verbonden. SPAR heeft geen minimum bestelbedrag en bij een bestelling boven de € 50,- worden de boodschappen gratis thuisbezorgd.

Eet smakelijk! Maaltijdservice
Met de maaltijdservice Eet Smakelijk! richt SPAR zicht op een groter wordende groep ouderen die nog zelfstandig wonen, maar niet meer zelf koken. De selectie verse kant-en-klaarmaaltijden, soepen, salades en desserts kunnen ook online worden besteld. “Ervaring leert dat kinderen van ouders in een SPAR dorp of buurt, de boodschappen voor ouders bestellen – inclusief de Eet Smakelijk! maaltijden – en deze door SPAR laat bezorgen. De toegankelijkheid van deze zorg op afstand wordt met de uitbreiding van 30 SPAR online deelnemers weer wat groter”, aldus SPAR.

betrokkenheid
De SPAR Online bestelservice maakt het klanten nóg gemakkelijker. De bestelde boodschappen kunnen zowel in de winkel worden afgehaald als worden thuisbezorgd. De (vertrouwde en bekende) SPAR ondernemer of één van zijn of haar medewerkers levert de boodschappen. Betrokkenheid met de lokale bevolking staat bij een SPAR voorop en bezorging aan huis, in de kantine of bij het bedrijf draagt daaraan bij.

actief met SPAR online bestelservice
Het omzetaandeel bij de actieve SPAR online winkels bedraagt inmiddels 1,5%. Dit is in lijn met het landelijk gemiddelde. SPAR streeft ernaar dat aan het einde van het jaar alle SPAR winkels deelnemen aan SPAR online. Alle huidige SPAR online winkels zijn te vinden op www.spar.nl.