SPAR opent nieuwe vestiging met The Tosti Club in Hoorn

dinsdag 31 augustus 2021

Waalwijk, 31 augustus 2021 - SPAR city opent op 9 september een nieuwe gemakswinkel aan de Gouw 33 in Hoorn.

De city-format van SPAR is te vinden in binnensteden door heel het land. De gemakswinkels bieden een compleet assortiment. Er zijn ingrediënten voor een snel ontbijt, een gezonde lunch of een gemakkelijke avondmaaltijd, maar ook allerlei producten voor directe consumptie. Alles voor de dagelijkse boodschap is verkrijgbaar. SPAR city-winkels richten zich voor een groot deel op passanten, verblijvers en omwonenden.

In deze nieuwe city winkel kan de bezoeker ook terecht bij de shop-in-shop locatie van The Tosti Club voor de Echte Tosti’s. Na de succesvolle start van The Tosti Club in Zwolle breidt SPAR het succesverhaal verder uit.

Naast het reguliere foodassortiment zet SPAR groot in op foodservice en de daarbij behorende hospitality beleving voor haar gasten. Dat gebeurt door het voor klanten/gasten mogelijk te maken een vers bereide tosti van The Tosti Club of een vers belegd broodje, een verse salade of smoothie te bestellen of to go mee te nemen.

Ondernemer Teun Jager: "Tot snel in SPAR city Hoorn!"