voor 10:00 besteld vandaag in huis

inloggen

elke week alle nieuwtjes in je mailbox?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang een cadeautje van ons. Je maakt ook kans op één van onze andere prijzen, zoals een city trip of een diner in een sterrenrestaurant.

ik wil me inschrijven

of maak een account aan

wisseling van de wacht RvC SPAR holding B.V.

zondag 19 april 2015

waalwijk, 19 april 2015 - Bart Koops nieuwe commissaris SPAR

Tijdens de op 19 maart 2015 gehouden Algemene Vergadering van Aandeelhouders van SPAR Holding B.V. is de heer Drs. B.F. (Bart) Koops RA benoemd tot Commissaris. Bart Koops is CFO van Beter Bed en was voorheen werkzaam bij o.m. Bijenkorf, Selexys, Miss Etam, M&S Mode en Hema.

De heer Koops volgt de heer Huub van Rozendaal op, die volgens rooster aan de beurt was om af te treden. De heer Van Rozendaal - CFO van Sligro Food Group – zat namens aandeelhouder Emté Franchise B.V. in de Raad van Commissarissen van SPAR Holding B.V. Emté Franchise B.V. is voor 45% aandeelhouder van SPAR.

De Raad van Commissarissen van SPAR Holding B.V. bestaat verder uit de heer K.Kiestra (namens Emté Franchise B.V.), A. Gies (namens SPAR Participaties B.V. met een aandelenbelang van 10%) en de heren M.Iacono en K.L. van den Doel (beiden namens PLUS Holding B.V. dat 45% van de aandelen SPAR bezit). Met de benoeming van de heer Koops is de Raad van Commissarissen weer compleet.