sluit filter

gesneden fruit in 'n bakje

verrassend makkelijk

gesneden fruit


Spar luxe variatie fruitmix
1. 69
1. 69
Spar gesneden ananas
1. 69
Spar gesneden ananas Bakje 235 Gram
1. 69
diepvriesfruit

diepvriesfruit

Met diepvriesfruit heb je altijd iets in huis voor een lekker ontbijt of supertoetje!

Spar fruitbowl
4. 49
Spar fruitbowl Bakje 500 Gram
4. 49
Spar meloenbowl
4. 29
Spar meloenbowl Bakje 500 Gram
4. 29
Spar gesneden ananas op sap
2. 29
Spar gesneden ananas op sap Bakje 480 Milliliter
2. 29
Spar granaatappelpitjes
1. 69
Spar granaatappelpitjes Bakje 100 Gram
1. 69
'n open blik

'n open blik

het lekkerste fruit en heerlijke appelmoes, zo uit pot of blik

Spar gesneden fruitmix op sap
3. 25
Spar gesneden fruitmix op sap Bakje 480 Milliliter
3. 25
Spar gesneden kokosnoot
1. 69
Spar gesneden kokosnoot Bakje 125 Gram
1. 69

fruit past in een gezonde leefstijl

Wil jij je een gezondere levensstijl aanmeten? Je kent het wel… twee stuks fruit, twee ons groenten, 1,5 liter water en 30 minuten bewegen per dag. Op papier klinkt dat misschien makkelijk, maar het werkelijk doen is een tweede. Het is echt een behoorlijke ommezwaai. Maak kleine stappen. Begin met zes eetmomenten op een dag. Je hoeft die portie groenten echt niet in één keer weg te werken. Neem bij de lunch een bakje salade en bij het avondeten blancheer of roerbak je de rest van de groenten. En het fruit? Ontbijt met een bakje fruitsalade en neem als tussendoortje een stuk fruit. Huppakee, dan heb je de fruit- en groente quota per dag al behaald!

vers gesneden fruit is lekker én makkelijk

Het vers gesneden fruit van SPAR is echt super praktisch. Ben je onderweg en heb je trek in een verantwoord tussendoortje? Stop bij een SPAR express of wandel een SPAR bij jou in de buurt binnen om een bakje vers gesneden fruit te scoren. Er zijn bakjes fruit van 100 tot 500 gram, zo kun je met één bakje vers gesneden fruit al aan de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid fruit . Het vers gesneden fruit kun je natuurlijk zo weg snacken, maar je kunt het ook gebruiken als basis voor het ontbijt. Verrijk het fruit met havermout of muesli en eet samen met yoghurt of volle kwark. Zeker na het sporten is het een aanrader om je dieet aan te vullen met kwark, goed voor de eiwitten en het herstel van de spieren.

de fruit keuze is reuze

In de bakjes gesneden fruit zijn er veel smaken en varianten verkrijgbaar. Natuurlijk is het aanbod afgestemd op het seizoen, want makkelijk is één, maar de kwaliteit is natuurlijk ook super belangrijk. Het fruit moet rijp zijn, niet té natuurlijk want dan wordt het fruit zacht en is de smaak minder lekker. In de bakjes vers fruit vind je veelal wat hardere fruitsoorten aan zoals ananas of zelfs stukjes kokosnoot. Ook hebben we granaatappelpitjes in het assortiment kant-en-klaar fruit. Dat bespaart je een hoop gedoe in de keuken. De granaatappelpitjes worden vaak gebruikt in de mediterrane keuken en dan voornamelijk in salades en op vers belegde broodjes. Ze zijn knapperig met een sappige kern. Echt een aanrader!