Hope doet leven!

maandag 2 november 2015

Waalwijk, 2 november 2015 - Gezellig eten voor het goede doel met Herman den Blijker en SPAR.

De komende weken stimuleert SPAR - in samenwerking met Orange Babies Nederland - haar klanten om een gezellig diner voor familie en/of vrienden te organiseren. Doel is om via de thuisdiners financiële ondersteuning te bieden in de strijd tegen de hiv besmetting van zwangere vrouwen en baby’s in Afrika.  De tafelgasten dragen allemaal een bedrag bij en maken daarbij kans op mooie prijzen.

Zwaar op de maag
Marielle Witjes, marketingmanager bij SPAR licht toe: “Het klinkt misschien wat zwaar op de maag om gezellig te gaan tafelen rondom zo’n thema, maar het blijkt juist dat dit  mensen dichter bij elkaar brengt en een goed gevoel geeft. We eten wel vaker samen, maar nu doen we het ook nog ergens voor. Dat is het idee”.

Met de organisatie van een ‘Dinner of hope’ kunnen deelnemers mooie prijzen winnen. Niet alleen looft Orange Babies prijzen uit, maar ook SPAR laat zich niet onbetuigd. SPAR geeft als hoofdprijs een diner voor twee weg bij Las Palmas in Rotterdam, het restaurant van Herman den Blijker.

Pakketten
SPAR helpt haar klanten bij de organisatie van een Dinner of Hope en biedt van 5 november t/m 2 december 2015 speciale ‘Dinner of hope’ tafelpakketten (voor 6 personen) aan voor slechts € 2,50. Zo’n pakket bevat o.a. informatie, uitnodigingen, placemats en menukaartjes en een theedoeken-set van Walra t.w.v. € 6,99.

Aftrap
Op woensdag 11 november vindt om 12.00 uur de aftrap van de actie plaats bij SPAR Erasmus University in Rotterdam. Hierbij zullen Herman den Blijker en Caroline Tensen aanwezig zijn. “Uiteraard hopen we dat veel mensen meedoen voor dit goede doel en er veel geld wordt opgehaald. Het is weer eens een andere manier van donaties werven”, aldus een enthousiaste Marielle Witjes van SPAR.

Stichting Orange Babies
Orange Babies helpt zwangere vrouwen met hiv en hun baby’s in Afrika door bijvoorbeeld voorlichting, medische hulp, de bouw van weeshuizen, kraamklinieken en opvanghuizen. Met het ‘Dinner of hope’ kunnen SPAR klanten en hun omgeving hieraan een bijdrage leveren. Met elke € 100,- redt Orange Babies al een baby.

Meer informatie over deze actie en de voorwaarden zijn te vinden op www.spar.nl/dinnerofhope. Meer info over Orange Babies op: www.orangebabies.nl.