mijn buurt, mijn zomer!

vrijdag 10 juli 2015

Waalwijk, 10 juli 2015 - Bij SPAR is vanaf volgende week een hippe big shopper koeltas verkrijgbaar om de diepvries- en gekoelde boodschappen mee naar huis te nemen.

Mijn buurt, mijn koeltas
Vanaf week 29 is de speciale big shopper koeltas voor € 1,99 te koop in alle SPAR winkels en in week 34 ontvangen de klanten van SPAR deze SPAR koeltas zelfs gratis bij aankoop van 2 actieproducten. Deze hippe koeltas is niet alleen handig om de gekoelde boodschappen mee naar huis te nemen, maar ook leuk om te gebruiken als strandtas, zodat meegenomen drankjes lekker koel blijven.

Mijn buurt, mijn plekje
En om strand- of zwembad outfit compleet te maken, kan de consument (lokaal) ook nog eens sparen voor 5 euro korting op een bijpassend mega badlaken van 1 meter breed en 1.80 lang. Bij elke € 5,00 aan boodschappen krijgt men een stempel. Bij 10 stempels is de kaart vol en hoeft er voor dit prachtige badlaken – dat in de SPAR winkel te koop is voor  €10,- maar € 5,- te worden betaald.