nieuwe shop-in-shop van The Tosti Club bij SPAR Bonder in Loenen

donderdag 20 mei 2021

Waalwijk, 20 mei 2021 - Robert Bonder opent een nieuwe shop-in-shop locatie van The Tosti Club in zijn SPAR winkel in Loenen. In deze SPAR-vestiging zijn vanaf 19 mei 2021 de Echte Tosti’s verkrijgbaar. Na de succesvolle start van de shop-in-shoplocatie van The Tosti Club in Zwolle breidt SPAR het succesverhaal van de The Tosti Club verder uit.

Nieuwe shop-in-shop
In Loenen zijn de Echte tosti’s van The Tosti Club vanaf 19 mei verkrijgbaar. Ondernemer Robert Bonder is verheugd dat hij de bekende tosti’s nu ook aan zijn klanten kan aanbieden. Robert Bonder: ‘we zijn al 4 jaar een 3.0 winkel met belegde broodjes en pizza’s. Om vooruitstrevend te blijven en om onze SPAR in de markt goed neer te blijven zetten, past de aanvulling van The Tosti Club daar perfect bij. Gezien het toeristische gebied waar we met onze SPAR zitten, zien we volop kansen met deze nieuwe foodservice aanvulling”.

Naast het reguliere foodassortiment zet SPAR groot in op foodservice en de daarbij behorende hospitality beleving voor haar gasten. Dat gebeurt door het voor klanten/gasten mogelijk te maken een vers bereide tosti van The Tosti Club of een vers belegd broodje, een verse salade, pizza of smoothie te bestellen of to go mee te nemen.

SPAR en The Tosti Club
SPAR nam in oktober 2020 een meerderheidsbelang in The Tosti Club. Met de overname breidt SPAR zijn marktaandeel in het segment foodservice aanzienlijk uit. Volgens SPAR CEO John van de Ent is de aankoop van The Tosti Club een ‘logische stap’ om te versnellen op foodservice-activiteiten en het gemak-concept in SPAR-vestigingen nog meer te laden. Van der Ent: ‘De tosti’s van The Tosti Club zijn van hoogwaardige kwaliteit en zijn bovendien een typisch Nederlands product. Als het aan mij ligt, groeit de tosti uit tot één van onze ‘signature products’, net zoals de rookworst dat is voor de Hema,’ vertelt Van der Ent.

De missie is om zoveel mogelijk mensen te laten genieten van de tosti’s van The Tosti Club, zoals de ‘Asian’, ‘Spanish’ of ‘Italian’ maar ook de ‘Klassieker’ ham-kaas. Dat doet SPAR door in te zetten op groei. De focus ligt op het openen van nieuwe shop-in-shops. ‘Omdat wij zowel investeren in onze eigen franchiserestaurants als in shop-in-shop binnen de SPAR winkels, ontstaat er merkherkenning. Het product, de kwaliteit en het verhaal worden steeds belangrijker. The Tosti Club heeft een internationale uitstraling en daar hoort het versterken van het succesverhaal zeker bij.’

Het verhaal achter het succes
In 2015 opende The Tosti Club haar eerste deuren in Breda. Oprichter Jacco Heijkoop vervulde daarmee de droom van zijn zoon, Coen, die een passie heeft voor het gehele proces van brood: van het malen van meel in de molen tot het bakken van een tosti in de pan. Zijn passie blijkt een succesverhaal: Het resultaat The Tosti Club.

5 jaar later hoort The Tosti Club bij de snelst groeiende fast casual foodconcepten van Nederland. De populariteit van hun heerlijke “Echte Tosti“ zal razendsnel doorgroeien samen met SPAR. De tosti is voor iedereen, maar is ook voedzaam en bovendien verrukkelijk. Daarnaast staat gemak centraal, een tosti moet snel en makkelijk zijn.

Locaties
De eerste locatie van The Tosti Club werd in 2015 geopend aan het Van Coothplein in Breda. Na een jaar volgde een tweede locatie ook in Breda: The Tosti Club Vlaszak. Een aantal jaren verder heeft de keten dertien locaties, restaurants en shop-in-shops, waaronder: Arnhem, Breda Van Coothplein, Breda Vlaszak, Den Bosch, Den Haag Leyenburg, Lelystad , Leeuwarden, Middelburg, Nijmegen, Nuland, Rotterdam en Zwolle. Zelfs langs de snelwegen vind je al de Echte Tosti’s.

The Tosti Club & Partners
The Tosti Club werkt sinds het begin hard aan de kwaliteit van hun producten. Brood is dan ook de basis van een goede tosti, het 18mm dikke wit en bruin brood zijn van de allerbeste kwaliteit. Met dit brood maakt The Tosti Club niet alleen tosti’s, ook sandwiches en slices (Dutch pizza) zijn verkrijgbaar in de restaurants. The Tosti Club heeft zijn eigen koffiebonen onder de naam Club Coffee,  all day breakfast, smoothie bowls en heerlijke pastries op de menukaarten staan.

Voor het maken van de signature tosti’s zijn producten van hoge kwaliteit essentieel. Daarom werkt The Tosti Club met bijvoorbeeld Beemsterkaas voor verschillende kaassoorten, ambachtelijk gebakken uniek eigen tostibrood en speciaal voor haar bereide vleesproducten van de hoogste kwaliteit. En niet te vergeten zijn eigen The Tosti Club Sauce.

Duurzaamheid
Verspilling: de korstjes van ons eigen The Tosti Club brood worden opgehaald door plaatselijke kinderboederijen. Brood van gisteren wordt voordelig verkocht waardoor er een zerowaste cyclus ontstaat.

To good to go
Door samen te werken met Too Good To Go brengen wij onze waste terug naar minder dan 5%. Red een maaltijd via Too Good To Go en maak het verschil.

nieuwe terugroepacties | SPAR palingworst