nieuwe SPAR city in hartje Den Haag

vrijdag 21 mei 2021

Waalwijk, 21 mei 2021 - In hartje Den Haag opent Bogdan Scântee op 27 mei een nieuwe SPAR city. Deze nieuwe gemakswinkel is gevestigd in de Wagenstraat 116 hoek Amsterdamse Veerkade. Op deze locatie was tot voor kort ruim 50 jaar Edisons Lampenwinkel gevestigd. Een begrip in Den Haag. De nieuwe SPAR city is gelegen op de loop/fietsroute vanaf het station Den Haag Hollands Spoor naar de Chinese wijk- en binnenstad. In deze wijk wonen veel alleenstaanden, jonge gezinnen en alleenstaande jongeren.

Naast een uitgebreid assortiment aan levensmiddelen is er in deze winkel ook volop aandacht voor foodservice. De gehele dag door worden lekkere verse broodjes bereid die dan kunnen worden meegenomen of ter plaatse kunnen worden genuttigd. Ook is er een shop-in-shop van The Tosti Club in de winkel toegevoegd. De winkel is van de nieuwste snufjes voorzien zoals zelfscankassa’s en een modern bevoorradingssysteem zorgt ervoor dat er nooit lege schappen zullen zijn.

De winkel zal worden gerund door de 35-jarige Bogdan Scântee.  Bogdan is een kleine tiental jaar werkzaam geweest in de hotelbranche variërend van functies in Griekenland, Egypte, op de Canarische Eilanden en in Nederland. In deze functies heeft hij geleerd wat echte gastvrijheid is en oprechte aandacht voor de klanten. Deze ondernemer heeft tot voor kort een aantal jaren leidinggegeven aan een winkel van SPAR university welke gelegen is op de campus van de TU Delft. SPAR heeft hem de kans geboden zijn droom, een nieuwe zaak te beginnen, te verwezenlijken en deze heeft hij met beide handen aangegrepen.

Bogdan Scântee: “Wij zullen proberen op een klantvriendelijke en onderscheidende manier t.o.v. de grote supermarkten de klanten te helpen aan kwalitatieve, goede producten voor een aangename prijs. Of dat nu voor de passant is die ’s morgens langskomt voor een vers broodje en een lekkere kop koffie of voor de omwonenden in de buurt die hun avondmaaltijd komen halen. De slogan “De SPAR-formule verrast haar klanten met gemak, persoonlijke aandacht, vriendelijkheid, betrokkenheid en aandacht” zal hier zeker van toepassing zijn”.