SPAR bestaat 85 jaar!

vrijdag 30 juni 2017

Waalwijk, 30 juni 2017 - In juli 1932 was het Adriaan van Well die in Zoetermeer-Zegwaart als eerste grossier, in samenwerking met zestien van zijn klanten als zelfstandig kruidenier van start ging en aan de bakermat stond van SPAR.

Inmiddels is SPAR de grootste supermarkt ter wereld onder één naam geworden. Niet alleen in Nederland, maar ook in het buitenland siert SPAR menig winkelstraat. In 44 landen met ruim 12.500 winkels bedient SPAR vandaag de dag maar liefst 13 miljoen consumenten per dag. Al 85 jaar hét vertrouwde gezicht in de buurt maar in een nieuw jasje. In de afgelopen periode heeft SPAR een moderniseringsslag gemaakt; met een nieuwe huisstijl, een nieuwe slogan en met succesvolle formules zoals de SPAR Buurtwinkels -en de nieuwe formules- SPAR City en SPAR Express, is SPAR weer helemaal klaar voor de toekomst.

85 jaar SPAR zal komend weekend (2 juli) feestelijk in Waalwijk gevierd worden met de SPAR familie (alle ondernemers en medewerkers) met tal van gezellige en sportieve activiteiten en foodtrucks met heerlijke lekkernijen.

Later dit jaar zal SPAR, met al haar winkels, deze feestelijke mijlpaal ook met de klanten vieren.

nieuwe terugroepacties | SPAR palingworst