SPAR klanten geven (een) hoop voor het goede doel

woensdag 1 juni 2016

Waalwijk, 1 juni 2016 - Tijdens een eind vorig jaar bij SPAR gehouden actie organiseerden een groot aantal klanten van SPAR een diner voor vrienden of familie en vroegen daar een vrijwillige bijdrage voor. De opbrengst daarvan werd gedoneerd aan Orange Babies.

Carrot Cake in 2016
SPAR bouwt de samenwerking met Orange Babies de komende tijd verder uit. Door vanaf 2 juni bij SPAR een carrot cake te kopen, steunen klanten Orange Babies. SPAR doneert namelijk per verkochte carrot cake € 0,10 aan Orange Babies.

Alle beetjes helpen
“We hopen natuurlijk dat onze klanten massaal aan de carrot cakes gaan, zodat we flink wat geld kunnen scoren voor Orange Babies” vertelt Mariëlle Witjes, Marketingmanager van SPAR enthousiast. “Naast het feit dat die cakes gewoon heerlijk zijn, gaat het om de aandacht voor dit goede doel. Alle kleine beetjes helpen en een sympathieke actie als deze past hier goed bij.” SPAR is inmiddels een duurzame samenwerking aangegaan met Orange Babies, dat zeer content is met de aandacht van de buurtsupermarkten.

Stichting Orange Babies
Orange Babies helpt zwangere vrouwen met hiv en hun baby’s in Afrika door bijvoorbeeld voorlichting, medische hulp, de bouw van weeshuizen, kraamklinieken en opvanghuizen. Met een kleine bijdrage kan al een baby gered worden. Via het kopen van een carrot cake bij SPAR kan men ongemerkt en gemakkelijk bijdragen.

Meer informatie over deze actie is te vinden op www.spar.nl/orangecarrot. Meer informatie over Orange Babies op: www.orangebabies.nl.