voor 10:00 besteld vandaag in huis

inloggen

elke week alle nieuwtjes in je mailbox?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang een cadeautje van ons. Je maakt ook kans op één van onze andere prijzen, zoals een city trip of een diner in een sterrenrestaurant.

ik wil me inschrijven

of maak een account aan

SPAR opent 2 nieuwe Express locaties

vrijdag 27 oktober 2017

Waalwijk, 27 oktober 2017 - Na Geertruidenberg, Amstelveen en Den Haag Ypenburg opent SPAR op vrijdagmiddag 3 november nu ook in Tilburg aan de Ringbaan Oost en in Heemskerk aan de A9 een SPAR Express.

Begin dit jaar is SPAR Nederland in samenwerking met EG Group, de exploitatie-maatschappij van Texaco Benzinestations in de Benelux, gestart met deze formule, die zich richt op winkels bij tankstations. Na een succesvolle pilotfase worden hier nu twee locaties aan toegevoegd. De locatie in Heemskerk aan de A9 is de eerste SPAR Express langs de snelweg.

Het SPAR assortiment in Heemskerk is vooral grab & go, aangevuld met broden, maaltijden, salades en soepen voor thuisconsumptie. Tilburg heeft naast grab & go ook een buurtfunctie met een ruimer assortiment aan boodschappen.

SPAR kent in het buitenland al veel winkels op tankstations. Die ervaring is meegenomen in de ontwikkeling van de Nederlandse SPAR Express winkels. SPAR Express wordt in Nederland exclusief gebruikt bij Texaco.