SPAR opent 2 nieuwe Express locaties

vrijdag 27 oktober 2017

Waalwijk, 27 oktober 2017 - Na Geertruidenberg, Amstelveen en Den Haag Ypenburg opent SPAR op vrijdagmiddag 3 november nu ook in Tilburg aan de Ringbaan Oost en in Heemskerk aan de A9 een SPAR Express.

Begin dit jaar is SPAR Nederland in samenwerking met EG Group, de exploitatie-maatschappij van Texaco Benzinestations in de Benelux, gestart met deze formule, die zich richt op winkels bij tankstations. Na een succesvolle pilotfase worden hier nu twee locaties aan toegevoegd. De locatie in Heemskerk aan de A9 is de eerste SPAR Express langs de snelweg.

Het SPAR assortiment in Heemskerk is vooral grab & go, aangevuld met broden, maaltijden, salades en soepen voor thuisconsumptie. Tilburg heeft naast grab & go ook een buurtfunctie met een ruimer assortiment aan boodschappen.

SPAR kent in het buitenland al veel winkels op tankstations. Die ervaring is meegenomen in de ontwikkeling van de Nederlandse SPAR Express winkels. SPAR Express wordt in Nederland exclusief gebruikt bij Texaco.

recalls Bio pasta tomaat mozzarella 200 g, Heineken 0.0 fl 6x250 ml, 0.0 fl 12x250 ml, pils mono fl 12x250 ml en pils mono fl 6x250 ml, Schoof duo baguette wit 300g, Baguettes wit duo / Pistolet meergranen / Pistolets wit, Texels Skuumkoppe 75cl, Vismarine roze garnalen, kinder surprise chocolade ei, Verstegen Citroengras, SPAR maaltijdsalade gegrilde kip, Verstegen, Davitamon, M&M, bekijk hier