SPAR schenkt eindejaarspakketten aan stichting ‘Met je hart’

maandag 4 januari 2021

Waalwijk, 4 januari 2021 - SPAR draagt graag bij aan de kwaliteit van leven en voelt zich verbonden met de buurt of wijk in dorp of stad. Dat is ook de reden waarom SPAR in 2019 al een samenwerking met de stichting ‘Met je hart’ aanging. De stichting ‘Met je hart’ zet zich in voor het verzachten van eenzaamheid onder ouderen. Juist nu in deze tijd nog relevanter. Om het jaar 2021 goed in te luiden laat SPAR weten dat ze aan deze mensen denkt en schenkt ruim 1.500 eindejaarspakketten aan de stichting ten behoeve van de eenzame ouderen.

De missie van de stichting ‘Met je hart’ gaat over het verbinden van kwetsbare mensen. Met heel hun hart slaan ze een brug tussen vergeten worden en aandacht krijgen. Ze zorgen ervoor dat mensen er voor elkaar zijn en dat ze elkaar ontmoeten. Wij geloven dat samen zijn en samen ondernemen het leven fijner en rijker maakt. Hier zetten we ons graag voor in. Persoonlijk en oprecht. Samen met anderen. Meer informatie over de stichting is te vinden op www.metjehart.nl

nieuwe terugroepacties | SPAR palingworst