SPAR voert nieuwe huisstijl door in alle winkels

dinsdag 12 september 2017

Waalwijk, 12 september 2017 - Eerder dit jaar introduceerde SPAR een nieuwe huisstijl en folder. Als onderdeel hiervan wordt deze nieuwe huisstijl nu in een overgroot deel van de winkels geïmplementeerd, zowel instore als outdoor. Al veel nieuw geopende en verbouwde winkels zijn voorzien van de nieuwe huisstijl, maar nu komen ook de niet verbouwde winkels van alle ondernemers aan de beurt.

SPAR bestaat dit jaar 85 jaar, een mooi moment om alle winkels een nieuw eigentijds jasje te geven, waarmee wordt ingespeeld op de veranderende consument. De winkels zullen niet volledig verbouwd worden, maar krijgen een aanpassing in alle permanente en wisselende signing.

In juli en augustus is er in twee pilotwinkels (SPAR Hoogwoud en SPAR Molenhoek) nieuwe signing aangebracht. Deze zijn uitvoerig geëvalueerd. De verdere uitrol is in week 35 van start gegaan. In week 48 zullen de laatste winkels onder handen genomen worden. Op dit moment zijn er al ruim 20 winkels van de nieuwe huisstijl voorzien.

Alle SPAR winkels zijn uniek en zijn daarom voorafgaand bezocht door de leverancier. Vervolgens is voor iedere winkel een specifiek ontwerp gemaakt, waarmee door kleine veranderingen de winkels in 1 dag worden aangepast. Hiermee krijgen alle SPAR winkels een eenduidige, frisse en eigentijdse uitstraling.

Aan de buitenzijde van de winkels zal de nieuwe huisstijl zichtbaar worden door de bestickering op de ramen. Instore zal o.a. de bestaande binnenkoof worden vervangen en de achterwand van de brood-, de deli- en kaasafdeling, zal nieuwe bestickering krijgen. Ook de kleine communicatiemiddelen (wisselend en permanent) worden vervangen. 

 


Terugroepactie | SPAR palingworst
Terugroepactie | SPAR sandwich pittige kip